Paylaş|

Her karekter icin Gelişim

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
YazarMesaj

Goldmaster
Goldmaster

avatar
Kayıt tarihi : 16/09/10
Yaş : 19
Mesajlar : 429
Nerden : NeReYe xDD

Kullanıcı profilini gör
Reklam Alanı

MesajKonu: Her karekter icin Gelişim C.tesi Eyl. 18, 2010 11:24 am

Savascı zihinsel

1-İlk önce güçlü bedeni master yapın
2-Sonra ruh vuruşunu
3-Sonra şiddetli vuruş
4-Güçlü vuruşa verin
5-Veeee kılıç darbesine verin son olarak ta...

Statü Geliştirme:
1. kutu dolunca HP ye,2. ve 3. kutu dolduktan sonra da STR ye verin.STR full olunca HP ye yönelin.HP de full olursa SP ye vermeye başlayın.DEX savaşçılarda hiç işe yaramaz...

Eşyalar:
Çift-el kullanın.Kılıç sakın kullanmayın!Yoksa slotları rahat kesemeyiz.En az +4 olmalıdır.Zırhınız lv linize uygun ve en az +4 olmalıdır.Abanoz küpe takın.33lv iseniz en az +4 olacak.40lv le ulaşınca onu +6 basın.Gümüş bilezik veya beyaz altın bilezik kullanın.20lv lin köy gardiyanı görevinde +0 gümüş bilezik veriyorlar.Onu +4 basın.35lv olunca onu +6 basın.42lv olunca ya gümüş bileziği +7 basın yada +6 gümüş bileziği +4 beyaz altın bilezikle değiştirin.Beyaz altın bileziği +5 basıyoruz.55lv olunca +6 basın.Kolyeniz en az 300HP li olmalıdır.Ayakkabınız en az +6 olmalıdır.43lv den aşağı iseniz en az 200HP li ayakkabı kullanın.43lv olduktan sonra +6 yeşim taşı ayakkabı alın.Kasmaya giderken EXP bonusu verir.Daha hızlı kasmanızı sağlar.PvP ye ağırlık veriyor iseniz ayakkabınız en az %3 kılıç savunması,çift-el savunma vs. olmalıdır.21lv den aşağı iseniz +4 savaş kalkanı kullanın.21lv olunca +4 beşgen kalkan alın.41lv olunca da +5 "SYK" alın.61lv olunca PvP ye ağırlık veriyor iseniz 61lv kalkanlarını kullanın.Kasmaya ağırlık veriyor iseniz 41lv kalkanını en az +6 basın.21lv den aşağı iseniz +4 miğfer kullanın.21lv olunca 21lv kaskınızı kullanın.+4 basın.41lv olunca 21lv lik +7 kaskınızı kullanın.61lv olunca 21lv kaskınızı +8 ya da +9 basın.Silahınızda daima kavrama veya öldürücü darbe taşı basın.Zırhınızda daima savunma ya da yaşam taşı olmalıdır.Korunma taşı da olabilir.Silahınızda kasmaya ağırlık veriyor iseniz canavardan koruyan taş olmalıdır.PvP ye ağırlık veriyor iseniz savaşçıdan ya da suradan koruyan taş basın.Ninja ve şamanlar çok olmadığı için o taşları basmanıza gerek yok.Keşiş plaka zırh alıp onu hız taşı basın.Daha hızlı gitmenizi sağlar.Kullandığınız zırha basarsanız karakteriniz fazla hızlı gitmez.
Savascı bedensel
BEDENSEL SAVAŞÇI SATATÜLERİ:
Arkadaşlar herkes 2 str 1 hp dior ama yanılıor çünkü bedensel de hava kılıcı var bu zaten str yi güçlündirio onun için hp dayalı gitmek gerekiyor
Şiddetle: 2 hp 1 str öneriyorum.hp full olunca da full str gidin str full olunca
2 dex 1 sp gidin ki sekilleriniz de güçlensin
BEDENSEL SAVAŞÇI BECERİLERİ:
Arkadaşlar öncelikle kesinlikle hava kılıcı master yapılmalı bazıları öfke dior ama hava kııc olmadan öfke bi işe yaramaz o yüzden ilk hava kılıcı sonra, öfke sonra,3 yönlü kesme çünkü saldırı değeri çok yüksek ve ii bi skill,daha sonra kılıç cevirme ve hamle
BEDENSEL SAVAŞÇI İTEMLERİ:
Arkadaşlar öncelike kasılırken çift el silahı kullanın çünkü saldırı değeri yüksek
ws atarken de tek el silah kullanın çünkü öfke sadece tek el silah ta işer yarar hızlı vurursunuz adamı sürükler çift el de işe yaramaz
Eğer bedensel savaşçıda zihinselleri ve suraları yenmek istiyorsanız öncelikle
Eliniz de item kendi lwl larınız da ve yha kendi lwl larınıza yakın lwl larda olsun ama dolunay olursa iş değiir
eliniz de ki item en az +6 olsun,zırh da en az +7 olsun gümüş bilezik takın o da en az +6 olsuniteminize en az +3 suradan koruyan basın ve yine en az +3 öldürücü darbe taşı basın öldürücü darbeyi bulamazsanız +4 kavrama taşı da olur ama öldürücü darbeyi daha çok öneririm
GENEL TEKRAR
BEDENSEL SAVAŞÇI STATÜLERİ:
2 hp 1 str, hp full olunca full str, str de full olunca 2 dex 1 sp
BEDENSEL SAVAŞÇI BECERİLERİ:
Hava Kılıcı<Öfke<3 Yönlü Kesme
Not:Hava kılıcını en az m3 yapın öfke de en az m5 olsun
BEDENSEL SAVAŞÇI İTEMLERİ:
kasılırken çift el kullanın ws de kesinlikle tek el kullanın itemleriniz en az +6 olsun zırhınız en az +7 olsun en az +6 gümüş bilezik takın ve iteminize
en az +3 suradan koruyan,+3 öldürücü darbe taşı basın öldürücü yü bulamazsabız +4 kavramada olur ama öldürücü yü öneririm.
Sura Karabüyü
KARA BUYU SURA ICIN

***ONCE VIT FULL YAPIN...

( ITEMLERINIZ HP VE SP AGIRLIKLI OLSUN..
BUYU HIZI DA ONEMLI..!!! )

****SONRA INT...INT ARTTIKCA BUYU GUCUNUZ DE ARTACAKTIR..

ilk zamanlar büyüleriniz zayif olacaktir fakat INT full olunca karabuyunun gücünü göreceksiniz..

****INT den sonra FULL DEXE gidin..

****STR HIC VERMEYIN..Kilic kullanmayacaksiniz.

karabuyu suran1n k1l1clari ise en basta dolunay..ortalama hasar1 - olmas1n..
ama becerisi mutlaka en az +10 olsun..suran1n buyu gücü beceriyle carpilir ve artar..

sonraki kilic ucan büyücü..k1saca büyülü degeri fazla olan k1l1clar büyülerinizi artirir

65 lwl olunca Hortlak dis kilicini tavsiye ederim..65 lwl in dolunayidir..

zirhiniza yasam, hız ve soğutma takın..kilinciniza en basta sogutma tasini tavsiye ederim..

Karabüyü secmenizi tavsiye ederim..Cünkü Gercek sura karabüyü olandır....

büyülerden
karanlık kure
karanlık vurus
ates hayaleti
hayalet vurus
ates vurus
karanlık koruma

sırasıyla master yapabilirsiniz..benim tercihim bu sekilde..yinede kara sizindir..

Sura büyülü silah
Büyülü silah eğitimine başlarken öğretmene tıkladığımızda karşımıza şu çıkar
Büyülü silah eğitiminde zayıflatılmış düşmanlara lanetl idarbeler vurmanın yolları öğretilir
öğretmen bize bunu söyler
Öle ise amacımız düşmanı zayıflatamk ve vurmaktur
Düşmanın gücünü zayıflatan 3 skılımız bulunur
BÜYÜLÜ ZIRH DEHŞET BÜYÜ ÇÖZMe
DÜŞMANA GÜÇLÜ DARBELER VURAN 2 SKILIMIZ BULUNUr
Parmak darbesi ve büyülü keskinlik(kılıç gücümüzü güçlendirir)
Ejderha dönüşü her karakterde benzeri bulunan slot dağıtma skılıdır.
Şimdi herkes master olarak parmak darbesi ejder dönüşü büyülü keskinilk büyü çözme gider
HATTa büyülü silah sura budur gerisi yalandır derler
ASlında onların dedikleri yalandır
Büyülü silah sura adından da anlaşılacağı gibi zırh ve silahına bğy ğbulaştırarak savaşır
İlk amacı düşmanı çok zayıflatmak daha sonra kılıç darbeleriyle ve paramak darbesi ile işini bitirmektir.
Ve şöle de derler
Ejderha dönüşüne puan vermeden kaslımazsınız
Ejderha dönüşü 90 int ve grand master da 2.5k vurur
90 int 1 pointte 1.5k vurur
1k lık kayıp sizin kasılmanızı engellemez
Ve ejderha dönüşününü vslerde işlememe ihtimali vardır onun görevi slot dağıtmaktır.
bu yüzden master sıralamamız
Büyülü keskinlik büyülü zırh büyü çözme veya parmak darbesi dehşet olmalıdır
Böyle gidersek +70 levele kadar kolay kaslırız
Ve 1k defasnımızı 1.5k ya yakın düz vuruş gücümüz lur
dehşetin zarar azaltmasını hesaba katmadım bile
Yani büyülü silah sura pvp ve kasılmada çok güçlü
Ancak karabüyülerde ve okçularda zorlanırız
onlara karşı da büyü savunması ve zehre karşı koyma ile iş götüürürüz
item olarak hp üretimimli itemler ve saldır ıhızı veren itemelr pvp etkiniliklerinde çok iş görür.Kristal bilezik olsun beyaz altın bilezik olsun bunları sağlar
Ayrıca yüzde 10'ar kkritik ve delici bonusu(kritikten feragat edilip tek delici de olabilirr) olursa kasılmamız kolaylaşır.
Ayrıca kask ta zehre karşı koyma zırhta büyü savunması bonusu yakalabilirsek pvp canavarı oooluruz
Statü olarak büyülü keskinilği master yapna kadar 2vit 1 int 2i master büyülü zırha giderken 2 int 1 vit daha sonra da 1 int 1 vit giderek kolay kasılma ve pvplerde etkili oluruz.Fazla daamge skılımız olmadığı saldırıdan çok ayakta durmamız öne çıkar.Yani hp ye daha bi ağırlık verilmeli
hp ve sp yi 90 a ulaştırınca
2dex 1 str veya 1 dex 1 str gidebiliriz
Ancak önerim 2 dex 1 str giderek savuşturmayı artırrıp tam bir tan k olmamızıdr
Alman servarında bu yolla giden arkadaşlarım çok güçlü olmuşlardı
78 level arkadaşım zırıhını çıkarıpp grand dehşet ve büyülü zırhı yapıp +75 5 savaşçıyla dalga geçti yatırmadı savaşçılar ünkü dehşet zarar azaltası yanında krştşk yememe ve skıl sektirme sağlar
Ben ejderha dönüşü paramak darbesi büyü çzöme büyülü kesknilik büyülü silah sura buudr gerisi hava civa diyenler yüzünden alman servarında 77 levellik çarı rezil ettim ve bıraktım.
Sizde rezil olmak istemiyorsanız benim dedğimi yolu kullanın ve servar birinciliiğine oynayın ayrıca pvp canavarı olunNOT ALINTI

Şaman kritik
EJDERHA

Ejderha, kendinize veya parti üyenize saldırı ve korunmada bazı avantajlar verir.

YARARLARI

Verdiği kritik ve yansıtma, kutsama özellikleriyle gerek lonca savaşlarında gerek de partilerde aranan karakter olabilir. Tek başkalarına değil, elbette kendi işinize de yarar.

STAT

Bir levelde toplam 3 stat puanı kazanırız. Dağılımları, stratejik olarak herkes farklı yapabilir. Ama genelde şu şekildedir.

3 int - Tamamen saldırıya dayalıdır. Böyle yaparsanız, int'iniz çabuk fullenir. Fakat HP'niz çok düşük olur. Gerekli HP bonuslu takılar yoksa, sizin için bir dezavantaj olabilir.

3 vit - Bu şekilde, saldırı gücünden ziyada HP'niz fazla olur. Defansif ağrlığın yanı sıra, zor ölürsünüz. Fakat, gerek saldırınız gerek de büyü güçleriniz düşük olur.

2 int 1 vit - Standart bir dağılımdır. Hem HP'niz hem de saldırınız sizi tatmin edici olur. Gerekli takılarla da destek verdiniz mi, pek bir sorununuz kalmaz.

2 vit 1 int - Saldırıdan az ödün verip, HP' ye vermektir açıkçası. Saldırınız az da olsa düşük olur.

EJDERHA BECERİLERİ NE İŞE YARAR

Herkesin sorunu yardımcı beceriler olduğu için ilk onları açıklamak istiyorum.

Kutsama : Bu beceri, ne HP'yi yükseltir, ne de defansı yükseltir. Bu beceri, size bedensel saldırılara karşı blok bonusu verir. Yani, alacağınız hasardan düşüğünüzü alırsınız.

Yansıtma : Bu beceri ise, karşı saldırıyı rakibe ya da karşınızda hedefe yansıtır. Bir tür ayna gibi düşünebilirsiniz.

Ejderha Yardımı : Bu bildiğiniz gibi kritik özelliğidir. Üstündeki oran, şans oranıdır. Yani, kritik oranı %20 ise, kritiğin gelme şansı yüzde yirmidir. Bu beceri, vereceğiniz hasar oranının 2 katını verir.

Yardımcı becerileri master yaptıkça, kullanım süreleri de artar.

Gelelim saldırı güçlerine...

Ejderha Kükremesi : Bu ejderha şamanların alan becerisidir. Güçlü bir beceridir. Dolma süresi biraz uzundur. Ani saldırıdır. PvP'lerde yere düşüldüğünde rakibi geri itme özelliği vardır. Rakibiniz seri bir şekilde size vururken, ani kükremeyle onu geriye itmektir. Böylece, saldırmak için ortam yaratmış olursunuz.

Ejderha Atışı : Çok hızlı dolan bir beceridir. Rakipleriniz birbirine yakınsa, birden çok hedefe hasar verebilir. Alan büyüsü değildir; fakat istisnai durumlarda, birden çok hedefe vurma şansınız vardır.

Uçan tılsım : Uzak saldırıdır. PvP'lerde pek etkisi yoktur. Ta ki, master yapana kadar. Ama slot çekerken, çok işe yarar.

Takılara gelecek olursak; çoğunlukla, zeka bonuslu itemler takmaya özen gösterin. Yapacağınız en büyük hata, abanoz küpe takmaktır. Abanoz küpe, STR ve HP verir. Bu savaşçılar için idealdir. Altın küpe ya da beyaz altın küpe ideal bir seçim olacaktır sizin için.

İyileştirme ile ejderha aynı takıları takacağı için, codeniz arkadaşımızın listesini buraya koymak istedim.

Kolyeler : Kristal Kolye (46 lvl), İnci Kolye (38 Lvl)

Bilezikler : Bakır Bilezik (8 Lvl),Yeşim Taşı Bilezik (28 Lvl),İnci Bilezik(38 Lvl ),Ametist Bilezik(50 Lvl)

Küpeler : Altin Küpe (22 Lvl), Yeşim taşı küpe (28 lvl), İnci Küpe (38 Lvl), Beyaz Altin Küpe (42 Lvl),Cennetin Goz Yaslari(54 lvl)

Not : Eğer, +9 gümüş bileziğiniz varsa, sorun değil. 1200 HP yabana atılacak cinsten değil. Hele, bir şaman için.

Not : Çan veya yelpaze arasındaki tek fark; birinin saldırı değeri yüksek, ötekininse büyü gücü yüksek olmasıdır. Çan, saldırılarda iyiyken; yelpaze büyü gücünde iyidir. Ama at üstünde metin kesmek için, saldırı değeri yüksek olan bir çan kullanmanızı tavsiye ederim.

BECERİ DAĞITIMLARI

'Ben yardımı kendime yaparım, benim işim duellodur.' Diyorsanız;

Ejderha Kükremesi
Ejderha Atışı
EJderha Yardımı

Partilere ya da takım üyelerine gerekenden fazla yardım etmek için;

Kutsama
Ejderha Yardımı
Ejderha Kükremesi

Eğer hala kararsızsanız, bir de buraya bakabilirsiniz.
Master?

Bu konuda değişik fikirler olabilir. Sonuçta, herkes karakterini kendi belirlediği stratejide geliştirir. Eğer eklemek istediğiniz bir şey varsa yazabilirsiniz.

Not :

Arkadaşlar, şaman ne olursa olsun destektir asıl amacı. Ama savaşlarda, rakiplerin ilk hedefi siz olursunuz. Çünkü, vereceğiniz destek, alanında çok gelişmiş bir savaşçıyı çok da tehlikeli yapacaktır. Böyle durumlarda rakiplerin size dalmalarını hiç garip karşılamayın. İşte bu devrede, HP'niz, saldırı gücünüz devreye girer. Çünkü, saldırı güçleri aslında saldırıdan çok şamanın kendini koruması içindir.

Yukarda yazdığım kafanızı karıştırmasın. Şamanlar tek de kasılabilir. Ben 49 levele kadar hep yalnız kasıldım. Partilere girebilirdim; ama tercih meselesi.

Bir önemli dipnot daha söylemek istiyorum. Şamanların saldırı becerilerinde sorun olduğu bir gerçektir. Tek kükreme için diyemiyorum. Ejderha atışında da gereken saldırı aralığından düşük vurduğunu gördüm. Ama Türkiye Takımımız bunun da bir çaresinden gelecektir, buna eminim. Bunu göz önünde bulundurarak, 'ben ejderha seçmem' demeyin. Öyle olduğu halde bile, yüksek hasar verebilirsiniz. Bu pek mazaret olamaz. Eğer, kritik oranınız iyiyse bu pek de mazaret olmuyor. Ama düzeltilmesi lazım.

Şaman iyilestirme

-YARARLARI-

Yararlari Lonca savaslarinda cok etkilidir yaralanan arkadaslarinizi iyilestirirsiniz ve onlari kötü etkilerden kurtarırsınız kasarken fazla pota ihtiyacınız olmaz heleki büyü hiziniz cok yüksekse hic yatmazsiniz normal savaslardada ülke savaşlarındada çok iyi bir yardimci karakterdir.Hem iyileştirme,hız ve yüksek saldiri buff becerileri vardır.

-STAT DAÐITIMLARI-

Full Int : arkadaslar full int gidersek baya bi buyu gucumuz olur ancak vit vermedigimiz icin savunmamız ve hpmiz cok az olacaktır ben bu stat dagitimini partideki adamlara heal,hiz,yüksek saldiri basarken yani boyle kasarkak tavsiye ediyorum.

Full Vit : boyle gidersek cok guclu defansimiz ve hpmiz olur ancak buyugucumuz cok gucsuz kalir.Tavsiye etmiyorum

2 Int 1 Vıt : En ideal stat dagitimi budur defansinizda intinizde ikiside artar hem partilerde kasarken hemde kendiniz kasarken idealdir. (suan tercih edilen stat dagitma daha cok bunu kullaniyorlar)

2 Vit 1 int : buda güzel bi dagitimdir savunma ve hp daha yüksek olur ama int biraz düsük olur.Fazla hasar veremezsiniz.

1 int 1 vit : Bu Dagitmada Esit Gider buda iyi bi stat dagitimi ikisinide eşit durumda götürürsünüz.

-BECERI GELISTIRME TAKTIKLERI-

-Pvp-Buff Yardimi Beceri dagitimi (Ortak)-

1.Masterimiz Iyilestirme
2.Masterimiz simsek Cagirma
3.Masterimiz Yüksek Saldiri
4.Masterimiz simsek atma
5.Masterimiz Hiz
6.Masterimiz Simsek Pencesidir.

3. Ve 5. Masterlar isteğe göre yer değiştirebilir.

-Buff Yardimi Beceri Dagitimi (Yardimci Kuvvet)-

1.Masterimiz iyilestirme
2.Masterimiz Yüksek Saldiri
3.Masterimiz Hiz
4.Masterimiz Simsek Cagirma
5.Masterimiz Simsek Atma
6.Masterimiz Simsek pencesidir.

2. ve 3. masterlar isteğe göre degistirilebilir.

-Pvp Beceri Dagitimi-

1.simsek Cagirma
2.Simsek Atma
3.Simsek Pencesi
4.Iyilestirme
5.Yüksek Saldiri
6.Hiz

5. ve 6. Masterlar istege gore degistirilebilir.Yinede Pvp Beceri Dağitiminda hizi tercih ederim cünkü saldiri vermesi fazla isinize yaramayacaktir.Hiz hem normal hiz hemde büyü hizi vereceği için işe yarayabilir.

-PEKİ BU BECERİLER NE İÞE YARAR?-

Iyilestirme: iyilestirme adi üstü attigimiz kisiyi iyelistirir ama sadece bu ozelligi yoktur kotu etkileri siler ve lanetler 10 Saniyede bir.

yüksek Saldiri : Saldiri yani str verir 10 saniyede bir.

Hiz: Hiz Verir Bide Büyü Hizini Arttirir 10 saniyede bir.

Simsek Atma : Simsek Atar Ve 7 snde dolar.

Simsek Pencesi : Simsek atar ve zincirleme bir etki yapar 1 slot cekmisken 2 olabilir 10 saniyede bir yapilir.Simsek pencesi daha uzak bir mesafeden atilabilirama simsek atmasi biraz daha yakindan önden atilabilir.

Simsek Cagirma : Simsek Cagirir Ve Birini 2-3 snye etkisiz kilma sansi verir.Yani zayif degisim 15 saniyede Bir Yapilir.

-Neden Simsek Atma ilk once Simsek Pencesi sonra?-

hemen hemen ikisininde vuruslari aynıdır ama simsek atma 7 snde dolar ama simsek pencesi 10 snde bir dolar yani suradaki karanlık vurus gibi aynı 7 snde dolar buyuzden simsek atma daha etkili bir beceridir.

-TAVSİYE ETTİÐİM TAKILAR-

Tavsiye ettigim takilar zeka veren takilardir.

Kolyeler : Kristal Kolye (46 lvl), İnci Kolye (38 Lvl)

Bilezikler : Bakır Bilezik (8 Lvl),Yeşim Taşı Bilezik (28 Lvl),İnci Bilezik(38 Lvl ),Ametist Bilezik(50 Lvl)

Küpeler : Altin Küpe (22 Lvl), Yeşim taşı küpe (28 lvl), İnci Küpe (38 Lvl), Beyaz Altin Küpe (42 Lvl),Cennetin Goz Yaslari(54 lvl)

-NOTLAR-HATIRLATMALAR-

Önemli Bir Hatirlatma 1 : Iyilestirme 40-45-50 lvllere kadar zor kasar ama ondan sonra cok hızlı kasılır.

Önemli Bir Hatırlatma 2 : Iyilestirme becerilerinde büyü hizi cok onemli bir yer tutar yüksek bir büyü hizina sahipseniz iyilestirmeyi daha cabuk atabilirsiniz simsek atma 7 sn iken 4 sn olur ve cok cabuk atarsiniz iyilestirme pot gibi olur ve bazılari diyor ki iyilestirme atana kadar kastiginiz kisi yatar yanlıs büyü hizina sahip iseniz yatmasi biraz zor olur ve kasmaya yardimci olur bunun icin büyü hizli itemler kullanin ve isterseniz hizi master yapinki büyü hizi daha cok versin.

Önemli Bir Hatirlatma 3 : Daha Cok Zeka Yani intli takilar kullanin büyü hizi,zeka,sp dolmasi,sp calma vs.bunun gibi itemler kullanin iyilestirme samanlarina gümüs bilezik fln onermiyorum cunku zaten o bilezigin gücü iyilestirmededir hatta o gumus bilezigin verdigi hpnin 2 katini verir hatta daha fazlasini verir O yüzden zeka itemleri.

Ninja Yakın Dövüs
Bıçak çevirme:
En popüler iki skillden birisidir. İşaretlenen düşman doğru bıçaklarla taklalar atarsınız. Tek vuruşta sabit, yeterli sayılabilecek bir vuruş gücü vardır. Ancak ustalıklı kullanıldığı zaman öldürücüdür. Bu skilin sağladığı hasarı 2 ya da 3 katına çıkarabilirsiniz. Nasıl mı? Düşmanı tam atarken, düşman sizi atarken, düşman sizden kaçarken ve siz tam arkasından koşarken ya da düşman sersemlediğinde kullanın. Üstelik bıçak çevirme az da olsa bir yüzdeyle zehirleme imkanı da sağlar. Bıçak çevirme slotlarda ve kalabalık gruplarda da grubu dağıtmak için çok faydalıdır. Bu skilin hasarını maksimuma çıkarmak istiyorsanız bıçak ya da hançer kullanmalısınız. Karşınızdaki düşmanın leveli sizden ne kadar yüksekse, bıçak çevirmeyi sektirerek yapma ihtimali o kadar düşer. Öfke master olan savaşçılara karşı sektirme ihtimali azalır.

Suikast:
En popüler diğer skildir. Düşmana yaklaşır ve yukarıdan aşağıya tek ve kesin bir vuruş yaparsınız. Tek başına tek vuruşta en çok hasar veren skildir. Onun için silahınızda ya da üstünüzde delici-kesici birşeyler varsa ve suikaste denk gelirse düşmanı ağlatır. Verdiği hasar düşman sabit dururken ve siz onun arkasındayken maksimumdur. Bu etkiyi sağlamak için de kamuflajla desteklenmelidir. Suikastı master yapacak herkes kamuflaja 1 de olsa puan vermelidir. Master 1 yapıldıktan sonra kamuflajla birlikte düşmanın canının tek vuruşta yarısını alması sık görülür. Özellikle vs. lerde ve lonca savaşlarında çok kullanılır. Bu skilin hasarını maksimuma çıkarmak istiyorsanız kılıç kullanmalısınız. Ancak bıçakla da gayet fazla hasar verecektir.

Kamuflaj:
Ninjayı minimum 15. sn. düşmandan görünmez kılar. Tabi düşman dediğimiz, vs. lerdeki rakiplerimizdir. Bunun dışında tek özelliği kamuflaja verilen her bir puanın suikastin verdiği hasarı artırmasıdır. Slot kesmekte işinize yaramaz. Kaçmakta ve hava atmakta yarar.

Hızlı saldırı:
Belli bir mesafeden düşmana aniden vuruş yapar. Kaçan düşmanı yakalamakta iyidir. Yere düşmüş ya da sersemlemiş düşman üzerinde uygulandığında etkisi daha çoktur. Yerden kalkıp size doğru koşan bir düşmanı aniden arkasından bıçaklamak zevklidir. Yere düşmüş düşmana uygularsanız, adamı bir kere daha sektirirsiniz. Dolayısıyla bıçak çevirmenin sektirmesi biter bitmez uygulanması faydalı olur. Vs. lerde çok etkilidir.

Zehirli bulut:
Garip ama popülaritesi en düşük skilldir. Düşmana uzakten zehir üflemenizi sağlar. Bu zehir başta biraz can götürür. İlk anda verdiği hasar bıçak çevirmeye, suikaste ve hızlı saldırıya göre düşüktür. Ancak ilk vuruştan sonraki her 3-4 saniyede bir düşmanın canını belli bir miktar azaltır. Ancak zehrin tutma, yani düşmana yapışarak ilk hasarından sonra da periyodik hasar vermeye devam etme ihtimali master olana kadar yaklaşık %25, master sırasında %50, gm sırasında %75 dir (Bu değerler ortalamadır. Karşınızdaki düşmanın leveli sizden ne kadar yüksekse, zehrin tutma ihtimali o kadar azalır.) Bunun tuttuğu bir düşman çok üzülür Zehirli bulutun verdiği hasar, düşmanın defansından bağımsızdır. Yani örneğin diğer skillerden suikast hasarınız 1500 yazıyor olabilir, ancak karşınızdaki düşmanın defansı yüksekse siz ona ancak 1000 vurabilirsiniz. Bu durum bir tek zehirli bulut için geçerli değil. Zehirli bulut master olana kadar verdiği hasar yüksek değildir. Ancak master olduktan sonra her bir artan master puanı, diğer skillerden daha çok artar. Yani diğer skiller örneğin suikast 800-900 iken, bir master artınca 840-940 olur. Ancak zehirli bulut 800-900 iken 950-1050 gibi birşey olur. Yani M4-5 seviyesinde zehirli bulut uçar gider! (Tabi bu değerleri örnek vermek amacıyla salladım).

Suikast 15 sn. de dolar. Bıçak çevirme ve zehirli bulut 25 saniyede dolar. Hızlı saldırı ise 20 sn. de dolar. Bu dolma süresini kısaltmak için soğutma taşı takmanız, büyü hızı veren itemlar kullanmanız şart.

Genelde oyuna başlandığında ilk akla gelen soru, ilk açılan skillerin ve masterların neler olacağıdır. En sık tercih edilen ilk iki skil bıçak çevirme ve suikasttir. Daha sonra ise zehirli bulut ya da hızlı saldırı gelir. Kamuflaj masterına sık rastlanmaz. Çünkü sadece pvp'lerde işe yarayan bir skildir.

Benim şahsi kanaatim, oyundaki ilk iki skilin zehirli bulut ve suikast olması. Nedeni şu: Bıçak çevirmeyi kullanmak ustalık ister. Bu ustalık da el becerisine dayanır ve zamanla öğrenilir. Ayrıca bıçak çevirme bk.ları pahalıdır. Oysa zehirli bulut bk. lar çok ucuzdur. Zehirli bulut, bıçak çevirmenin aksine slot kesmekte çok işe yarar. Bıçak çevirme vs. lerde daha etkilidir. Zaten ilk iki skil 35-40 level arası master olacak. Sizin de pvpleriniz bu leveldan sonra başlar doğru dürüst. O bakımdan başta slot kesmekte daha etkili olan ve kitapları daha ucuz skilleri tercih etmek mantıklı olur. Suikast ise birikmiş slot üstünde bıçak çevirmeden daha çok hasar bırakır. Tek vuruşta en yüksek hasarı verir. Ayrıca bıçak çevirmeden önce master yapılmasının çok önemli bir nedeni, dolma süresinin çok kısa olmasıdır. Bu dolma süresi, yani büyü hızı bir skilin en önemli özelliklerinden. Peki suiast mi yoksa zehir mi daha önce master yapılmalı derseniz, bu sizin tercihinize kalmış. Zehirli bulut da olabilir. Çünkü zaten 17-20 levela gelmek çok kolay. Bu sırada zehir master olacaktır. Bu levellarda vs. ye değil slot kesmeye yükleneceğiniz için, zehrin slottaki bir - iki canavara birden yapışma özelliği de işinize yarar. Ayrıca zehirli bulutta ıskalama olasılığı yoktur. Yani, pvp'lerde ya da slotlarda hareketli bir hedefi suikastle, bıçak çevirmeyle ya da hızlı saldırıyla ıskalama olasılığınız her zaman vardır. Ancak zehirli bulutu sırtınız hedefe dönük üfleseniz bile gider hedefini bulur. Yine ayrıca 40 levela kadar bir kitaba 80-100 k vermek kolay değil. Oysa zehirli bulut bk. lar 5-10 k ya bulunur. Ancak suikast de olaibilir. Çok hızlı dolması ve tek vuruşta maksimum hasarı vermesi müthiş bir avantaj. Eğer 35 levela kadar çok pvp (vs) yapacaksanız:

Zehirli bulut - Suikast - Bıçak Çevirme - Hızlı Saldırı

Ancak 35'e kadar çok pvp yapmam, bol bol slot keserim diyorsanız bu sıralama şöyle olur:

Suikast - Zehirli bulut - Bıçak Çevirme - Hızlı Saldırı

Elbette ki ninjayı yan çar olarak kasıyorsanız ve ona verecek paranız bolsa, ya da serverınızda zehirli bulut kitapları diğerleri gibi pahalıysa (aslında bunları yazdıkça belki fiyatları artıyordur ) sıralama şöyle daha mantıklı olabilir:

Suikast - Bıçak Çevirme - Zehirli Bulut - Hızlı Saldırı

[i]Not 1: Master, bir skilin yüksek düzeyde hakimi olmak demektir. Bir skile verdiğiniz puan giderek artar, toplam puanı 17,18,19 ya da 20 olduktan sonra ise master açılır ve artık kısayolunda 7,8 gibi bir rakam değil, M1, M2 gibi bir rakam yazar. Ancak toplam kaç puan verdikten sonra master açılacağı tamamen şansınıza kalmıştır. Normalde internette, forumlarda, heryerde master 7-10 arasındayken de Grand Master açıldığı yazılır - söylenir. Ancak oyun halen beta aşamasında olduğu için şöyle bir durum var: M7-8 ve 9'da GM açılması imkansız. M10 yapacaksınız, sonra tek bir kitap okuyup GM yapacaksınız. Bu aşamada skiller çok yüksek hasar verirler.
Not 2: Skillere ait en pahalı beceri kitapları (BK'lar) bıçak çevirmeye ve suikaste aittir.
Not 3: Skillerin puanlarını eşit götürmemeniz tavsiye edilir. Önce bir skili master yapın, sonra diğer bir skile yüklenin. Ama suikast kullanıyorsanız arada kamuflaja 1 puan verebilirsiniz....

Ninja uzak dövüs


Okçu ninjalar Pvp ve Savaşlar için yaratılmış usta silahçılardır.Bedenlerindeki dayanıklılık özellikleri ile çok fazla rahip arasında başlarının çaresine bakarlar ve bi çok tehlikeden kurtulmayı başarabilirler.
Bu dayanıklılıklarının temeli iste Dex ile aldıkları savuşturmadan ileri gelir.

Söylenen bilgilerin aksine hiçbir okçu ninja dex puanı vermeden bu oyunda kendini kanıtlayamaz.


Statlardan Başlayalım.

3dex-2 vit şeklinde ya da 1 dex 1 vit şeklinde gidebilirsiniz.Eğer ben 57 lvlden önce fazla ws yapmam partylerde takılır slot çekerim diyorsanız 1 dex 1 vit gidin.
57 lvl sonunda her iki stat da 90 olacak ve str vermeye başlayacaksınız.Sakın int vermeyin.

Bir diğer geliştirme modeli de 1 vit 1 str modelidir.Ki bu benim savunduğum bir model değil.1str ile düz ok atışlarınıza 1 saldırı değeri gelirken her Dex puanı vuruş gücünüzü 2-4 puan arası arttırır.Eğer str-vit dengesi ile gelişim yapar iseniz savaşlarda yerlerde sürünmeyi göze almanız gerek.Ayrıca pvplerde bir savaşçı size hamle attığında yerlerde zıp zıp zıplamaya başlarsınız.Kendinizi topladığınızda zaten yavaş olan skillerinizi atmak için yeterli süre kalmayacaktır.



Bi okçu herşeyden önce 2 ayağının üstünde kalmaya çalışmalıdır.
Bunu da sadece ve sadece savuşturma ile edinebilirsiniz.

Gelelim itemlerinize.
Dex ve Vit'i fulledik....O zaman ne eksiğimiz kaldı ???

Tabiki str.Demekki bir abanoz küpe +9 a ihtiyacınız var..Bunu edinmelisiniz.
Bi diğer item stratejisi de 800 hp bonusu yakalanmış kristal küpe +7 ve daha üstü olabilir.+7 kristal küpe 12 çeviklik(Dex ) verir..Abanoz küpe de 12 Güç (str) verir.İkisini takıp farka bakarsanız kristal küpede 15-20 daha fazla saldırı değerinizin skillerinizde de 100 e yakına damage farkının olduğunu görürsünüz.
Demekki bu da şu anlama geliyor ki dex; str ye göre çok daha fazla saldırı veriyor.Ancak abanoz küpeden alacağınız 1650 hp yi anca kristal küpeye ve en az bir iteminize daha yakalayacağınız 800 hp bonusları ile yakalayabilirsiniz.Böylece hem hp kaybetmez hem de daha güçlü vurursunuz.
Eğer bonus basmayan biri iseniz direk abanoza yönelin.....

Bileziğe gelince önümüzde 4 alternatif var.
Gümüş Bilezik +9 (Alt lvllerde ayakta kalmanız için kafidir.)
Beyaz altın bilezik +9 (Zor basılır ama başarıp bi de 10 critick ve delici bonus bulursanız cinayet olur)
Kristal Bilezik +7 veya üstü (Hem saldırı hızı hem de hp üretimi verir 3 slot kristal basarsanız tadından yenmez)
Cennetin Gözü Bilezik +7 veya üstü (Üstünde 800 hp ve üstü bonus ve slot açarsanız tek favorim bu olur)


Kolyeye gelince.Burada hayal gücünüz önemli.Kendinize farklı alternatifler yaratmalısınız.Pvp,boss kesme,kasarken kullanma, gibi durumlarda değişik alternatiflere açık olun.

Yeşim Taşı kolye +9 olmak kaydı ile (Delici vuruş bonusu yakalanırsa çok hoş bi item olur)
Mor Yakut Kolye +7 ve üstü (Max Hp ve Delici vuruş Bonusları yakalanırsa hem kasarken hem pvp de iyi iş çıkartır.Hp üretimi ninjalar için önemlidir
Cennetin Gözü Kolye +7 ve üstü (Mor yakuttaki gibi %20 Büyü hızı verir.10 delici vuruşla çok iş yapar.Slot açıp Yaşam enerjisi bonusu yakalanırsa oyunun en iyi itemi olabilir.)


Kasklarda Zincir Kapşon +7 veya Çelik Kapşon +6 nın altına düşmeyin.(Tercihen Hp üretimi ya da zehirleme değişimi bonuslu)

Ayakkabıya gelince Bir ninjanın Rakiplerinden sıyrılmasına yardımcı olacak en güzel bonus beden karşısındaki atakların bloklanması olacaktır.Bu partylerde peşinizde 8 slot yaratık varken kendini acaip şekilde belli eder.
Anka Ayakkabı +6 ve üstü (Tercihen Mx Hp ya Da Critik bonuslu )Bunun yanıda zırhınızda Korunma Taşı +3 ve üstü mutlaka olmalıdır.
Diğer Seçenek de Ateş Kuşu Çizme +6 ve üstü olabilir.Ama 2. planda.

Fakat siz kendinize Deri Çizme +7 ve üstü Mest Eden ayakkabı +6 ve üstü de basmayı deneyin.Ok savunması ve büyü hızı yeri geldiğinde çok işinize yarayacak.(Başka bir okçu karşınıza çıktığında veya Mesela Þuralarla ws yaparken )


Gelelim Yaylara.....

30 lvle dek ne taktığınızın pek önemi yok.
30 da Geyik Boynuzu +9 bulmalısınız fakat kesinlikle Beceri Hasarı ( - ) olmamalı.Unutmayın siz skillerinizle varsınız.Ortalama zarar düz ok atışlarınıza etki ederken beceri hasarı skillerinizi destekler.

Eğer Beceri hasarı ( - ) bi yayınız var ise ve siz daha iyisini bulamıyor iseniz.45 lvlde bir dikenli yaprak yayı +6 bile elinize alsanız geyik boynuzundan fazla hasar verirsiniz.

Eğer Geyik boynuzu yayınız iyi ise 55 lvle kadar bunu takın.55 te Tek boynuzlu yay +6 ve üstü
60 da Dev kanatlı Yay +6 ve üstü sizi güçlü kılacaktır.
65 te Sarı Ejderha yayı +6 ve üstü olmalıdır.
Sarı ejderha bulamıyorsanız +6 Kutsal Sert yay makbuldür.Vuruşu 10 puan kadar düşüktür ama +6 da 24 hız verir.İş görecektir.

Her ne yay takıyorsanız takın en önemli nokta Soğutma taşı +3 ve üstünü basmak zorunda olduğunuz.
Eğer 18-20 büyü hızı veren bi kolyeniz varsa ki cennetin gözü önermiştim bunu yanında +3 soğutma taşından 17 hız daha alırsınınız ki bu enm az % 35 büyü hızı demektir.Bu da 2 tene en güçlü skillinizin süresi olan 25 saniyeyi 16 saniyeye indirmeniz anlamına gelir.Bu çok kritik bi farktır.

Heleki mest eden ayakkabı +6 20 hızlı kolye +4 soğutmanız var ise %50 hız elde edersiniz.Bir Kara büyü şuraya 12.5 saniyede Zehirli ok ve ateşli ok atmak demek Karabüyünün acı sonu demektir....

2. olarak savunduğum taşlar öldürücü darbe ve kavrama taşıdır.Ninjalar ok attıkları için sayıca çok darbe vururlar ve critick delici isabet şansları artar.

Benim fikrim diğer taşlarınızı bu iki taşla seçin.Savaşçıdan ve şuradan koruyanlar yenine +8 +9 Aslan Ağzı ve Þahin kalkanları edinirseniz zaten delici ve critick vuruşlarınızla kendinizi o chara karşı daha fazla korumak zorunda hissetmezsiniz.

Unutmayınki delici vuruş rakibinizin defansını yok sayar.70 lvlde bi ninja grand master olmuş bir ateşli ok skillinde critick ile 6800-7000 civarı vuruşlar yapar.Her delici isabet eden düz ok atışları (Gümüş ok Takmak şartı ile) 700 damagelere çıkar.3 tane denk getirseniz bi skill daha vurmuş gibi darbe verirsiniz...Bunlar ufak görürnen ama önemli detaylardır.

Zırh konusunda Erkek Ninjalar için yorum yapamayacam.Çünkü 42 ve 66 dışında hepsi iğrenç duruyo.
Bi tane ninja takımı +9 edinin muhakkak....
Kızlarda en az Küpe çiçeği +6 yı bulsunlar.
(Korunma ve Savunma Taşı muhakkak olsun)

Kalkan için denecek bişey yok.61 kalkanı +7 ve üstü (tabi yakalayabilyorsanız sersemlik bağışıklığı hepimizin bildiği şeyler )

Gelelim Skillere...

Önce Zehirli Ok u direk Grand mastera oynayın...Bu oyunda kimsenin zehirleyemediği yaratıklar siz zehirler ve öldürmesini sağlarsınız.Zehirli okun damagesi düşüktür.Ama hem sersemletir hem zehirler.G1 olduğunda bu değer %65 e çıkar.Bir pvp de zehirlediğiniz rakibinize başka hiçbişey vurmasaniz bile onun 5500 e yakın Hp sini alırsınız ve rakibin hp yüklemesini durdurursunuz.


2. Skill Ateşli oktur.Yakın mesafede karanlık küre kadar iyi damage verir.Zehirlenen ve sersemlenen rakipe patlattığınızda onun için cenaze hazırlıkları başlamış demektir.Kesinlikle Granda oynayın.

3. Skill Tekrarlanan atıştır.Yakın mesafede Kılıç çevirme kadar darbe verir.M8 e kadar arka arkaya 5 ok atar m9-m10 da 6 ok.G1 de de8 ok atar.Bu süre içinde rakip taramalı tüfekle vurulur gibi delik deşik edilir ve o esnada rakibiniz 3 saniye kadar pek hareket edemez...

4.skill Ok yağmuru Damage'si düşüktür.Esasında çevreleyen tüm düşmanlara ve slotlara ok atması gerekir.Ancak skill bug altındadır.Sadece tek rakibe içiçe geçmiş ok atar.Master olmadan yararsızdır.ama genede 1200-1400 vurur.Açmamanız için bi neden yok.

5. Skill Hafif adımdır.Bedeninizi hafifletir.Hareket hızı kazandırır.Master olduğunda kuş gibi uçarsınız.Ws lerde rakipten kaçar onu kendi üstünüze geri çekene dek en az 3-4 ok daha atarsınız.

Tercihen ok yağmuru yerine master gidilebilir.ancak elinizin hızlı olması otomatik saldırıda değil de rakibe sağ tıklayarak space ile ok atmanız sureti ile işe yarar.Elinizi space den çekip 5 adım geri kaçarsanız.Rakibi çok sıkıntıya sokarsınz.Bu strateji ile oynamanız için ilk 3 skillin en az 2 sini Grand mastera ulaştırmış olmalısınız ki kaçmak için kayybettiğiniz bi saldırı skill gücünü diğerlerinin üstün güçleri ile kapatabilesiniz...


Ben de 3. skillim olan tekrarlanan atış Grand olduğunda Ok yağmurunu bozup Hafif adım denemeyi düşünebilirim.Üzerinde çalışıyorum şu anda.Yakında bilgi veririm bu konuda da......

Atınızı ilk önce 11 ve vakit kaybetmeden 21 ulaştırın.Slotları at üstünde çekme avantajdır.Sıkışınca attan inip kaçmak için slotları şaşırtabilirsiniz.

At skilli olarakda kesinlikle Ok fırtınasını muhakkak açınız.Peşinizden gelen 3 slot örümceğin 9 unuda sersemletebilen oyundaki en nadide skilldir.Savaşlarda yanyana duran 5 düşmanıda sersemletir.


Son olarak Þeytan kulesine gidin bol bol gümüş ok toplayın.Biolog görevlerinize Önem verin.Her gün ws ile antrenman yapın.
Kendinizden güçlü düşmanlardan kaçınmayın.
Gücünüzü sık sık test edin.Yatsanız bile zehirlediğiniz bi düşmana döktürdüğünüz ecel terleri sizden çekinmesine sebep olur.Zaten genelde başarılı olacaksınız.Tabi dediklerimi uygulamaya çalışırsanız.Savaşlarda savaşçılarınızın arkasından onlara destek verin.Zehirlediğiniz rakipleri kesmelerini sağlayın.
Sizi en çok kesecek rakipleriniz sizin gibi ninja olan bıçakçılar olacaktır.Ninja-ninja wslerin sonucu pek belli olmaz ve zehirleyen alır genelde.Ama unutmayın ki onlar da sizin gibi ninjadır ve övgüyü hakeder karakterlerdir.Yenilirseniz bi onlara yenilin zaten



NOT LÜTFEN SABİT KALSIN KONU LÜTFENN
Reklam Alanı

YazarMesaj

Forum Yöneticisi
Forum Yöneticisi

avatar
Kayıt tarihi : 05/09/10
Yaş : 25
Mesajlar : 2111
Nerden : İstanbul / Avcılar

Kullanıcı profilini gör http://pvp-serverler.forum.st
Reklam Alanı

MesajKonu: Geri: Her karekter icin Gelişim C.tesi Eyl. 18, 2010 3:54 pm

Bilgin İçin Tesekürler


PVPMEKAN.BİZ
Reklam Alanı

YazarMesaj

Goldmaster
Goldmaster

avatar
Kayıt tarihi : 12/09/10
Yaş : 20
Mesajlar : 380
Nerden : GéLdim Bén Bu DünYaya !

Kullanıcı profilini gör
Reklam Alanı

MesajKonu: Geri: Her karekter icin Gelişim Paz Eyl. 19, 2010 7:01 am

SaoL Eline Koluna Sağlık Very Happy
Reklam Alanı

YazarMesaj

BronzMaster
BronzMaster

avatar
Kayıt tarihi : 23/10/10
Mesajlar : 57
Nerden : CEHENEMİN SİFTİ BUCAĞINDAN

Kullanıcı profilini gör
Reklam Alanı

MesajKonu: Geri: Her karekter icin Gelişim C.tesi Ekim 23, 2010 9:06 pm

BUN LARI HERKEZE ÖBNERDİK BİZ MERAK ETME
Reklam Alanı

YazarMesaj

BronzMaster
BronzMaster

avatar
Kayıt tarihi : 23/10/10
Mesajlar : 57
Nerden : CEHENEMİN SİFTİ BUCAĞINDAN

Kullanıcı profilini gör
Reklam Alanı

MesajKonu: Geri: Her karekter icin Gelişim C.tesi Ekim 23, 2010 9:07 pm

P NPC OLUNCA ÇOK GÜZEL OLUYO TEK E GELİYO HERKEZ
Reklam Alanı
YazarMesaj

Her karekter icin Gelişim

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

 Konu Etiketleri Etiketler
 Konu Linki Konu Linki
 Konu BBCode BBCode
 Konu HTML Kodu HTML Kodu
Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Metin2 PVP Serverler l Private Serverler l Knight Private Serverler l : :: Pvp-Serverler.ForumcLan.Com :: Metin2 Oyun Klavuzu-